Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden!
Gratis verzending vanaf € 65,- | verzendkosten € 3,95 (NL)
 

 

0 producten

Algemene voorwaarden Fashion Diana

Prijzen
Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Alle prijzen op de site zijn in Euro's en inclusief 21% BTW.

Betalen
Je kunt je bestellingen betalen via iDEAL. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Levering/verzendkosten
Wij hanteren een verzendtijd van 2 tot 3 werkdagen voor jouw bestelling.
Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Heb je op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur besteld en betaald dan heb je het pakketje de volgende dag al in huis!  Bestel je op zaterdag of zondag dan versturen wij de bestelling maandag m.u.v. feestdagen.

Wij versturen via PostNl, mocht er vertraging zijn via PostNL zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen er alles aan doen om uw bestelling z.s.m. bij u af te laten leveren. Is een pakket op dat moment niet te traceren zal er eerst een onderzoek worden ingesteld waar maximaal 8 werkdagen voor staan.
Een levering van ons aan een consument kan geweigerd worden als er volgens ons vaak onterecht iets niet goed is gegaan. Of als een consument te vaak buiten het retour gemiddelde(artikelen)van 40% valt.

Wij rekenen voor verzendkosten €3,95 euro vanaf 65 euro verzenden wij gratis.

Indien een bestelling lager wordt dan €65 omwille van retours kan er alsnog verzendkosten worden aangerekend. Dit bedrag wordt afgehouden van het teruggestorte bedrag

Garanties
Het kan voorkomen dat een kledingstuk/accessoire bij  bijvoorbeeld het dragen een gebrek vertoont, neem hierover s.v.p. zo spoedig mogelijk contact over op met ons. Garantie maximaal 4 weken na ontvangst! Wij bieden geen garantie op oneigenlijk gebruik van kleding/accessoire, waardoor het product  kapot is gegaan. De garantiebepalingen zijn gebaseerd op normaal gebruik. Gebruik je een product niet op een normale manier en zorgt dit ervoor dat het product kapot gaat, dan heb je geen recht op garantie. Je heb wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie. Je moet het product wel op normaal manier gebruikt hebben. Stuur ons een foto van het kapotte product en wij nemen contact met u op. Zenden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Uitzondering

  • Wij bieden geen garantie op productapplicaties zoals pailletten, studs en steentjes.

  • Wij bieden geen garantie op het verkeerd wassen of drogen van kleding.

  • Wij bieden geen garantie op vlekken door parfum of deodorant.

  • Wij bieden geen garantie op ritsen en knopen of enig soort van sluitingen.

  • Er zit geen garantie op afgeprijsde artikelen.

Klachten en problemen
Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over een van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om u klacht via de email aan ons door te geven.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht proberen op te lossen. Na ontvangst van u klacht zullen wij uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst te beantwoorden.

Afbeeldingen en specificaties
Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

MEER OVER ACTIES/KORTING/AANBIEDINGEN/SALE-PERIODES: 

Voor een bestelling geldt altijd de prijs die op het moment van bestelling werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website.

In de regel is binnen 24 uur na de start van een actie een groot deel van de artikelen en verschillende maten verkocht. Het is dus voor de klanten die deze artikelen besteld hebben, ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn.

Overigens is een ondernemer volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. Je bepaalt als consument zelf wanneer je tot aankoop overgaat. Je hebt geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.