Algemene voorwaarden Fashion Diana
Prijzen
Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Alle prijzen op de site zijn in Euro's en inclusief 21% BTW.
Betalen
Je kunt je bestellingen betalen via iDEAL. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
Levering/verzendkosten
Wij hanteren een verzendtijd van 2 tot 3 werkdagen voor jouw bestelling.
Jouw bestelling wordt bezorgd door DPD. Heb je op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur besteld en betaald dan heb je het pakketje de volgende dag al in huis! Bestel je op zaterdag of zondag dan versturen wij de bestelling maandag m.u.v. feestdagen.
Wij versturen via PDP, mocht er vertraging zijn via PostNL zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen er alles aan doen om uw bestelling z.s.m. bij u af te laten leveren. Is een pakket op dat moment niet te traceren zal er eerst een onderzoek worden ingesteld waar maximaal 8 werkdagen voor staan.
Een levering van ons aan een consument kan geweigerd worden als er volgens ons vaak onterecht iets niet goed is gegaan. Of als een consument te vaak buiten het retour gemiddelde(artikelen)van 40% valt.
Wij rekenen voor verzendkosten €4,50 euro vanaf 65 euro verzenden wij gratis.
Indien een bestelling lager wordt dan €65 omwille van retours kan er alsnog verzendkosten worden aangerekend. Dit bedrag wordt afgehouden van het teruggestorte bedrag.
Ruilen
Wilt u een product ruilen, dan raden wij u aan om het gewenste artikel retour te zenden en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Garanties
Het kan voorkomen dat een kledingstuk/accessoire bij bijvoorbeeld het dragen een gebrek vertoont, neem hierover s.v.p. zo spoedig mogelijk contact over op met ons. Garantie maximaal 4 weken na ontvangst! Wij bieden geen garantie op oneigenlijk gebruik van kleding/accessoire, waardoor het product kapot is gegaan. De garantiebepalingen zijn gebaseerd op normaal gebruik. Gebruik je een product niet op een normale manier en zorgt dit ervoor dat het product kapot gaat, dan heb je geen recht op garantie. Je heb wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie. Je moet het product wel op normaal manier gebruikt hebben. Stuur ons een foto van het kapotte product en wij nemen contact met u op. Zenden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Uitzondering
Klachten en problemen
Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over een van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om u klacht via de email aan ons door te geven.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht proberen op te lossen. Na ontvangst van u klacht zullen wij uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst te beantwoorden.
Afbeeldingen en specificaties
Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.